Klachtenprocedure

We willen graag dat u tevreden bent.

Klacht indienen

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met de dienstverlening van de huisarts en de apotheek. Natuurlijk kan er iets fout gaan. Wij zullen er altijd alles aan doen om fouten te verbeteren. Heeft u toch een klacht over Medisch Centrum Oud-Vossemeer? Dan kunt u altijd bij de assistente terecht om uw klacht neer te leggen. Dient u uw klacht liever in via onze website, dan kan dat ook. Via het formulier hiernaast kunt u een klacht indienen bij Medisch Centrum Oud-Vossemeer. Deze klachtenprocedure is in lijn met de Wkkgz. Wilt u liever anoniem een klacht indienen? Dan kan dat ook. U hoeft dan uw persoonlijke gegevens niet in te vullen.

Klachtenformulier

Wilt u uw klacht anoniem indienen? Dan hoeft u uw persoonlijke gegevens niet in te vullen. Meldt u uw klacht anoniem, dan kunnen wij geen contact met u opnemen. Wij kunnen dan niet zoeken naar een oplossing met u.